Wednesday 20 April 2011

Testimoni


Nama : En.Wan Muh Razif B.Wan Abd Ra'af
Umur : 52 Tahun
Pekerjaan : Bekas Pengurus
SEBELUM : Kencing Manis, darah tinggi sejak berumur 15 tahun. 3 suntikan insulin di perlukan sehari. Mesti memakai stokin tebal kerana terasa kebas-kebas.
SELEPAS : Sejak menggunakan Mesin eMan selama 2 minggu hanya 1 suntikan insulin sahaja di perlukan sehari. selepas 1 bulan tidak perlu memakai stokin kerana kaki saya telah pulih dan boleh memijak lantai tanpa rasa kesakitan.
Nama : Pn. Zainikki
Umur : 37 Tahun
Pekerjaan : Suri Rumah
SEBELUM : Darah Tinggi saya 160/110, masalah Susah Tidur, Period Tidak Teratur, Berat Badan berlebihan.
SELEPAS : Semenjak saya menggunakan eMan Terapi, Darah Tinggi saya sekarang normal 130/78, Tidur dah lena dan masalah period selesai. Berat Badan saya dah turun 8kg dalam masa 3 minggu sahaja. Kulit saya bertambah cantik sekarang...
Nama : Pn. Hajjah Suraya Bt Mahmood
Umur : 56 Tahun
Pekerjaan : Kontraktor
SEBELUM : Sering alami tekanan darah rendah. Setiap kali saya bangun tidur kepala saya rasa berpusing macam hendak pitam.
SELEPAS : Masalah yang sering saya alami Alhamdulillah sudah tiada lagi. Kalau dahulu bila bangun dari tidur nampak bintang-bintang tapi sekarang tidak lagi. Masalah sembelit juga sebelum ini tidak berlaku lagi.
Nama : Pn. Khairiah Bt Kamaruddin
Umur : 52 Tahun
Pekerjaan : Suri Rumah
SEBELUM : Darah Haid banyak,Berat Badan meningkat,Ketumbuhan Pangkal
Rahim ( Perlu Pembedahan) minta tangguh pembedahan selepas raya.
SELEPAS : Semenjak menggunakan eMan Terapi 1 hari 2 jam, selama 3 minggu Darah Haid normal,Berat Badan turun 6kg, Pembedahan pangkal rahim di batalkan. Saya sangat gembira, kehidupan saya bertambah ceria, Syukur Alhamdullilah. Terima kasih eMan.
Nama : Pn. Siti Aishah Bt Hamzah
Umur : 58 Tahun
Pekerjaan : Bekas Kakitangan Awam
SEBELUM : Saya menghidap hepatitis (radang hati)& pernah di bius 7 kali dan mengalami masalah sembelit.
SELEPAS : Saya menggunakan eMan e-Therapy terutamanya terapi HIGH POTENTIAL selama 1 jam diikuti dengan KOSHUHA selama 1 jam. Alhamdulillah masalah sembelit dan hepatitis yang sering saya alami telah tiada.
Nama : Pn.Halimah Binti Othman
Umur : 43 Tahun
Pekerjaan : Suri Rumah
SEBELUM : Saya menghidap hepatitis (radang hati)& pernah di bius 7 kali dan mengalami masalah sembelit.
SELEPAS : Saya menggunakan eMan e-Therapy terutamanya terapi HIGH POTENTIAL selama 1 jam diikuti dengan KOSHUHA selama 1 jam. Alhamdulillah masalah sembelit dan hepatitis yang sering saya alami telah tiada
Nama : En.Roslin B. Mat Ahad
Umur : 36 Tahun
Pekerjaan : Peniaga
SEBELUM : Sakit Lutut,Sakit pinggang, Sembelit ( 5 Tahun )
SELEPAS : Semenjak menggunakan Mesin eMan lutut saya dah ok, pinggang tak terasa sakit lagi, masalah sembelit pun dah selesai sepenuhnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...